تاریخ امروز :1400-09-17

ارائه خدمات با کیفیت در «آنی میت» در راستای مشتری مداری

مشتری مداری از مهمترین نکاتی است که تیم آنی میت آن را در اولویت قرار داده است.

انجمن انرژی های تجدید پذیر از انجمن هایی است که برای برگزاری مجمع خود به سراغ آنی میت آمد و از این انتخاب رضایت کامل دارد.
شهاب مجد دبیر این انجمن با اشاره به استفاده از این پلتفرم، بیان کرد: خوشبختانه این پلتفرم برگزاری مجامع در دوران کرونا را بسیار آسان کرد. خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن بسیاری خود است اما بهتر است در برخی قسمت ها تغییراتی اعمال شده تا کیفیت خدمات بیش از گذشته شود.
وی ادامه داد: ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری یکی از مواردی است که می تواند ارائه خدمات در این اپلیکیشن را ارتقا دهد. در حال حاضر لینک اطلاعات پس از یک ماه غیر فعال شده و از دسترس خارج می شود.
مجد تصریح کرد: همچنین دسترسی افراد حاضر در جلسه به کیبورد جهت ارائه پاورپوینت از موضوعات دیگری است که خوشحال می شویم تیم آنی میت آن را در دستور کار خود قرار دهند.
تیم پشتیبانی آنی میت در تلاش است تا با توسعه خدمات موجود در این اپلیکیشن استفاده کاربران از آن را آسان کند. در این میان سرعت ارائه خدمات از دیگر نکاتی است که این تیم آن را در اولویت های خود قرار داده است.
حضور تعدادی مناسبی از افراد در پشتیبانی مجموعه در زمان برگزاری مجامع و وبینارها بسیاری از مشکلات را در همان زمان برطرف کرده است زیرا تیم آنی میت خود را در برابر ارائه خدمات با کیفیت مسئول می داند و تلاش می کند این کیفیت روز به روز ارتقا پیدا کند.
فراموش نکنیم استفاده از خدمات آنلاین امروز بخشی از زندگی روزمره جامعه شده است در نتیجه مشتری مداری مهمترین نکته ای است که می تواند کیفیت یک پلتفرم آنلاین را ارتقا دهد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *